De artikeltjes komen in een periode van 4 weken.
Artikel 1 "De FN-Krachtbron" is gepubliceerd
Artikel 2 "Het FN-Rijwiel" is gepubliceerd
Artikel 3 De rem-ombouw van de AJS is gepubliceerd.
Artikel 4 De vernieuwde en nu goedwerkende FN M13 Koppeling werkt perfect. (25-4-2021)
Er zijn weer artikeltjes gekomen van bouwprojecten, die in de coronatijd tot een goed einde zijn gekomen.
Er zijn artikeltjes van Martien, die uiteindelijk zijn FN voor de weg klaar heeft. Hij verhaalt -onder andere- zijn zoektocht naar onderdelen, waarbij hij mooie ervaringen opdoet en met verwonderering wat er allemaal in den lande gemaakt kan worden. Ook geeft hij inzicht in zijn hersenroerselen om die oude Belgische motor, -gemaakt met het doel om goedkoop te kunnen produceren op het eind van het zware-motoren-tijdperk-, zover te kunnen verbeteren dat hij bij de Ir van Hout (de ontwerper bij FN) een wit voetje kan krijgen. Of hem dat gelukt is, of dat hij beter had kunnen blijven denken, mogen jullie zelf bepalen.
Een artikeltje is van Jos, die de AJS bijna helemaal omgebouwd heeft. Het lijkt wel of de Brexit ook Jos getroffen heeft. Hij kan nu met elke voet bepalen of remmen op de typische Engelse manier van links remmen gaat, of dan maar op de Brexit-wijze van rechts gaan remmen. De Cub was ook al ver-europeest. Alles om Peter ook op die motoren te kunnen laten rijden, die -zelf- al veel langer 'een Brexit' meegemaakt hebben.
Het laatste artikeltje gaat over een verbetrering aan de trialfiets waardoor Martien denkt dat hij nu de beste trialfiets heeft binnen CTN.