• Home 1
  • Home 2
  • Home 3
  • Home 4
  • Home 5
  • Home 6
  • Home 7
  • Home 8
  • Home 9
  • Home 10
  • Home 11
  • Home 12
  • Home 13

De Echte Klassieke 'Jack Thompson' Trial van de Sidcup club

web sidcup 2015Vier mensen hebben, in 40 uur van huis, 400 honderd kilometer gereden en minder dan vier uur getrialled.
Daarbij weinig geslapen, maar wel een pintje gehad en erg veel lol.

Het gebeuren is alweer 4 weken geleden, maar wij wilden jullie de belevenis niet onthouden. Vandaar een verlate melding hiervan.

Hoe dat zo allemaal gegaan is, kunnen jullie HIER lezen.

 

 

Prijsuitreiking 14 nov 2015

web prijsuitr 2015

Het was een gezellige boel met de prijsuitreiking.
Een mooie afsluiting van een heel mooi trialjaar.
Het gemiddelde aantal deelners blijft rond de 50-55 hangen, en dat is mooi.

Iedereen die daaraan meegewerkt om ons zevende seizoen een succes te maken, wordt bij deze, door de gehele  CTN-gemeenschap hartelijk bedankt voor de zorgen en medewerking om er een geslaagd jaar van te maken.

De einduitslag is geplaatst op de klassementspagina
en de foto's van de avond zijn ook geplaatst.
Voor een verslagje te lezen moet je HIER KLIKKEN.

 

Eenmalige mogelijkheid voor een windbreaker/regenjas

Alles is al besteld, maar we hebben enkele jacks meer gekocht, dus er zijn nog enkele mogelijkheden om er een te krijgen. Geinteresseerd? Klik HIER voor het hele verhaal.

Foto's van de Klassieke Trial te Mons

web mons 2015Er waren een kleine tiental rijders (van de 130?? deelnemers) uit Nederland om deel te nemen aan de Trial te Mons in Belgie tegen de Franse grens. De trial heeft twee sporen voor enkel Pre'65 motoren. Niet moeilijk, gewoon sturen, maar met nul thuis komen valt nog niet mee. We hebben een aantal foto's gemaakt die we jullie niet willen onthouden, want er rijden echt mooie motoren mee. Ik heb bij het inschrijven de Indian gezien van enkele artikelen terug, maar tijdens de wedstrijd niet meer gezien. Dus er hebben nog veel andere mooie fietsen rond gereden. Daarbij nog een hill-climb na afloop: gewoon een geweldige en mooie trialdag.
Eduard Boessenkool heeft veel foto's gemaakt die je hier kunt bekijken. Er staan nog veel meer foto's van mooie motoren en gelegeheden op die site. Bekijk ze en geniet ervan.

Hoezo is een standaard belangrijk?

indian trialmotor webBij de trial van Gressenich in het laatste weekend van september reed er een heel bijzondere motor mee in de groene klasse. De rijder had die klasse ook nog gewonnen. Dat iemand een klasse wint gebeurt elke keer, maar om dat te doen met deze motor strekt de rijder tot alle eer. Hebben jullie de standaard gezien? Een stuk van een tak, waarschijnlijk ban een goede boom gezaagd want hij miet een heel gewicht dragen. De voetsteunen geven optimale steun, zijnde houten blokken. Wij denken dat de berijder een timmerman of zo is.

De berijder moet met de hand schakelen, en dat is nou niet meteen een halszaak als je en triallist ben, maar wat denken jullie van een handkoppeling. Als je dan met die zwaren fiets ietsje moet bijsturen en dan ook nog een koppeling vanaf beneden bedienen. Chapeau!

Er zijn nogal wat mensen die een Harley nou niet bepaald een echte motor vinden, omdat je met een Harley niet zou kunnen triallen. En gelijk hebben ze, want we hebben er nog nooit eentje gezien in de secties, MAAR....... deze Indian bewijst toch wel dat er Amerikaanse motoren kunnen zijn, die kunnen triallen. Niet eenvoudig, maar toch.
En wij maar denken dat er bij CTN aparte motoren, met aparte mensen rondrijden. En dat klopt! Maar deze?..?..!.?.!

Overlijden van Ton van der Wal

ton vd walMaandagavond 3 augustus kregen wij het droeve bericht dat Ton van der Wal op zondag was overleden. Ton was altijd positief en geïnteresseerd in de mens en zijn passie. Eenieder kende Ton als een aimabel man en als een liefhebber van onze trialsport. En de meeste kenden hem als een liefhebber van elke motorsport op twee wielen. Dit enthousiasme en de liefde voor de sport heeft hij ook overgebracht naar familieleden en zijn vrouw; zij volgden veel evenementen gezamenlijk.

Wij zullen hem zeker missen. En als wij dat al doen, dan moeten zijn vrouw Bertha, zijn zoon Pieter en alle andere familieleden en vrienden hem nog meer missen. Wij wensen hen allen veel sterkte, met het dragen van het verlies, van een te vroeg overleden goed mens.

Hier is het Overlijdensbericht.


 

De Avondtrial te Rhenen was afgelast

De Avondtrial van vrijdag, de 3de juli, te Rhenen was afgelast, vanwege de grote hitte, die een trial wedstrijd en een crosswedstrijd onverantwoord maakte.

Over de Trialsporen dit Seizoen 2015

Trialsporen 2015

Voorstel voor aanpassing van de klassen/sporen

Licenties en trial

Beste Mensen,
ook dit jaar waren er weer enkele vragen betreffende districtslicentie en/of daglicenties. En ook nu weer hetzelfde antwoord: iedereen moet voldoen aan de regels die de clubs ook moeten hanteren en dat is dat men een KNMV-licentie, of een districtslicentie of een daglicentie moet hebben om mee te doen aan wedstrijden. Overigens heeft men die ook nodig als men wil; trainen of in zijn algemeenheid: rijden op een terrein van een club die aangesloten is bij de KNMV. Onze wedstrijden zijn gewoon clubwedstrijden. Bij de meeste clubs (let op!: niet allemaal) zijn ook enkele daglicenties aanwezig. (controleer eventueel van te voren). Dit is handig als er een gastrijder komt rijden of als men de eigen kaart niet kan overleggen. Kosten 15 Euro. Zorg dat je kaart bij je hebt en kunt overleggen als er naar gevraagd wordt, anders geldt: geen licentie is niet rijden!

En weer was er sneeuw bij de Wintertrial

wintersleen 2015Het begint al een traditie te worden, de Wintertrial te Sleen zo rond de laatste zondag van januari. En ook dit jaar was er de traditie met sneeuw, evenals de erwtensoep met kegge(?).
En die sneeuw maakte het echt een sport. Zo'n man of twintig met enkel Pre'65 machines hadden zich best vermaakt in de twee sporen.
En twee enthousiastelingen daarvan hebben er een verslagje van gemaakt.


Het enen van Gerard kun je HIER LEZEN
en het verslag van Sicco Gjaltema KUN je HIER lezen.